fredag 26. desember 2008

Eksperimenter





Jeg tar små (ande)skritt.... Nå har jeg funnet ut hvordan jeg får to bilder ved siden av hverandre også! Ungene begynte romjulsaktivitetene forsiktig, med å mate ender. Men det ble fort kjedelig, så de gikk raskt videre. Kjøkkenskapet inneholder tydeligvis mange interessante ting. Vi er nå tomme for konditorfarger.



Sjekk den buksen! Bildet til høyre (jeg klarer ikke å få teksten under bildet)

Når det var slutt med konditorfarge kom de på at de hadde lært å lage bomber av fetteren. Man tager en plastkule fra Kinderegg, tar i bakepulver, tilsetter vann, rister og kaster. Helst utendørs!

Til slutt, på oppfordring. Det er en som vil vise dere musklene sine...

3 kommentarer:

Ellea sa...

Så flink du er da! Jeg har enda ikke funnet ut hvordan jeg skal få to bilder ved siden av hverandre, langt mindre hvordan jeg skal få tekst under hvert enkelt bilde.

Miamaria sa...

Funker den bombeteorien med de nye kindereggene også? De har oppfunnet ny patent på dem så jeg nettopp, da kom jeg til å lure på akkurat det. ;) Kan du høre med sprengerne?

Gry sa...

De har kjøpt seg Kinderegg som lørdagsgotteri til i kveld, så da får vi se...