torsdag 18. desember 2008

Elendige greier!


Eksamen overstått. Men jeg har ingen god følelse og jeg er nesten sikker på at jeg har strøket. Så lettelsen over å være ferdig uteble. Da jeg kom hjem i dag ble jeg sittende litt i bilen. Da var jeg så sliten at jeg lurte på hvordan jeg skulle klare å gå de få meterene fra bilen og bort til huset! Og i morgen er det jobb igjen....



Ungene har fortsatt med å gi pepperkake og melk til nissen hver kveld. Men minstemann var litt bekymret for at nissen skulle ta alle pepperkakene han hadde pyntet. Så han skrev to lapper. På den til venstre står det "ikke spis pepperkakene der" og på den til høyre står det "men den pepperkaken som ligger der den"

Og jeg som hadde tenkt at vi ikke skal ha nisse på julaften i år. Lurer på hvordan de tar det. De kan nå umulig tro på nissen på ordentlig, men med den iherdige lappskrivingen begynner jeg å lure.

P.S: Jeg viste bildet av engelen i forrige innlegg til guttungen. Da ble han mektig imponert. Jeg viste han bare det første bildet, og da spør han om hvorfor jeg ikke viste ansiktet hennes. Om jeg ikke synes hun var noe fin? Når jeg da viser neste bilde blir han kjempeglad og sier "der lurte du meg"!

3 kommentarer:

Oline sa...

Hei
Jeg ble også forferdelig sliten etter en eksamen i høst. Hun jeg tok eksamen sammen med, dro på en ukes SPA. Tips til neste gang...
Høres ut som du snart trenger juleferie...

Villrose sa...

Oi! Nå trenger du visst A) at noen steller litt pent med deg. B) å stelle litt pent med deg selv!

PS. Det gikk sikkert bra til eksamen :-)

Randines parsellhage sa...

Gratulere med vel overstått eksamen!
Kos deg med ungenes førjulsgleder og ha en fin helg.....