tirsdag 30. desember 2008

Hvordan få tiden til å gå

Du går litt rundt deg selv når du går og venter og i tillegg har et sykt barn.

Jeg bare måtte en tur på butikken i dag og logikken min sa meg at det var best å reise tidlig i dag morges før jeg ennå hadde hørt noe, enn senere dersom det var dårlige nyheter. Jeg skulle sikkert ikke ha kjørt bil, jeg var på vei mot en fjellvegg... Om det var ett glatt parti eller om det var jeg som var ukonsentrert, det vet jeg ikke. Men at farten var litt for høy kan jeg vel si.

Ellers så har jeg surfet hvileløs på nettet, lest oppbyggelige ting som "slik bruker du tiden på jobb i romjulen" "hvordan sprette champagnen" -( video) kjekt å vite hvordan du tar av sølvpapiret. Jeg har til og med gitt min stemme til årets verst kledde i 2008...

Min mann var i godt humør da jeg snakket med han sist. Nå var det bare å vente. (det er lokal uenighet om retten til å disponere lasten som de er der for å hente) Han fortalte at han hadde hatt en engelskmann med seg som tolk i avhør. Han hadde fått spørsmål om hvilken stamme han tilhørte. Da hadde engelskmannen visket til han at han skulle si - viking!! Men turte ikke, han var litt usikker på humoren deres.

4 kommentarer:

Mona sa...

Tenker på deg og dine Gry - men dette går bra!!!

Skjønner at det er et mareritt å sitte på andre enden av havet å vente på beskjed - men det går bra!!

Stor nyttårsklem

Juni sa...

Godt å høre at mannen din tross alt har det rimelig bra.

Jeg tenker mye på dere alle sammen.
Og jeg sender mine aller beste ønsker for det nye året, til deg og mannen din og hele familien.
Takk og pris for at du ikke kjørte i fjellveggen.

Randines parsellhage sa...

Jeg tenker også mye på deg og dine, og den vanskelige tiden du er midt oppe i.

Skjønner at det er vanskelig å få tiden til å gå når tankene er et annet sted.

Tror egentlig at tolken hadde rett og at mannen din er en ekte viking.

Sender varme tanker og ønsker for det nye året som kommer!

hajal. sa...

Spennande dagar for deg ja, men godt at han hardet forholdsvis bra tross alt. Det går nok bra.
Ynskjer deg og dine eit godt nytt år !