onsdag 31. desember 2008

Snart er 2008 historie


Da er vi snart klare til å ta imot stormen. Ikke slik som nordpå, men av horder med Nyttårsbukker. Jeg og eldstemann laget små pakker, mens minsten ikke fikk det helt til så han førte regnskap. Vi har startet med å lage 50 stk, men kan klare 50 til. Vi har hatt over 100 på besøk, men de siste årene har det stabilisert seg på 50-60 stk. Men jeg har en liten mistanke om at det er noen som kommer flere ganger!

Takk til alle som har fulgt oss disse dagene!


Håpet mitt er at 2009 blir bedre enn slutten av 2008, og det tror jeg gjelder for mange av oss.

Godt Nyttår!

1 kommentar:

Randines parsellhage sa...

Så flinke dere er, her er det heldigvis ingen nyttårbukker. Men som barn gikk jeg julebukk, med en blandet fornøyelse.

Vi håper at 2009 blir bedre for oss alle og jeg er imponert over deg og dine aktiviteter i denne vanskelige tiden.......

Det er godt å holde seg igang med noe, enten det er pakking av gaver til nyttårspakker eller planlegging av frøsåing!