fredag 12. desember 2008

Tøff dag

Det har vært en tøff dag på jobb idag, nå har nedbemanningsspøkelset rykket litt nærmere oss også.

I tillegg var det noen "jobbgreier" som gikk helt skeise og som berører noen tusen kunder. Men som en sa "tenk om vi hadde vært leger....." dette er tross alt noe som kan rettes opp.

Da var det utrolig herlig å komme hjem, skru på PC`en og lese de herlige hagebloggene! Jeg kjenner skuldrene er nesten nede igjen og hodet begynner å klarne. Så takk alle for det! Snart orket jeg kanskje å kreke meg til kjøkkenet for å lage meg noe mat. Det må bli noe med tomater og hvitløk - inspirert av Dags spørsmål om løken på gal.

Ungene er hos besteforeldrene - den beste gebursdagspresangen jeg kunne fått!

P.S: Det ventet blomster da jeg kom hjem. Vi trodde alle det var fra min mann som er til sjøs. Men den gang ei - det var fra sjefen....

6 kommentarer:

Mona sa...

Gratulere så mye med dagen

www.hagenpahytta.wordpress.com sa...

Gratulerer herfra også. Så hyggelig sjef, da :-)

hajal. sa...

Gratulerer med dagen !

Gry sa...

Takk skal dere ha! Det ble ikke tomater og hvitløk, men hjemmelaget pizza med rester av kjøttdeig med tacokrydder. Mmmmm, og jeg fikk bunnen så god i kveld. Jeg tror faktisk det er den beste pizzaen jeg noen gang har laget!

hildeG sa...

Gratulerer med dagen! Pizza her og - hver fredag :)

Ellea sa...

Gratulerer med dagen litt på etterskudd!!