lørdag 10. januar 2009

Kreativ Blogger

Jeg har fått en award! Tusen takk til Lavendel mio som jeg fikk den fra.



Regler for denne awarden:
1. Vinneren kan kopiere denne logoen til hans/hennes side.
2. Lag en link til han/henne du fikk awarden fra.
3. Nominer minst 7 andre blogger.
4. Lag linker til disse bloggene på bloggen din.
5. Legg igjen en beskjed på bloggene til de nominerte.

Jeg vil gjerne gi den videre til :

Junis hage

Elleas verden og snurrepipperier

Randines hageblogg

Linnemi og de milde Hager ved havet

Harryfords Hage og Husdagbok

Seascape

5 kommentarer:

Ellea sa...

Nei men så hyggelig å få en kreativ award sånn nattestid:-) Takk skal du ha Gry!!

Juni sa...

Ja det må jeg si - dette var en hyggelig overraskelse.
Tusen takk for denne oppmerksomheten Gry!

Harryford sa...

Takker for utmerkelsen Gry! Kreativ - tja har ikke tenkt på det sånn - men i tider med lite "hagestell" må muligens kreativiteten trekkes frem, for å holde bloggen i gang!
Men at du og din blogg er den vel fortjent, er jeg hjertens enig i!
Jeg henger den på "veggen" og fordeler den videre i henhold til statuettene, når tiden finnes moden!
Takk igjen og ha en flott søndag!

Seascape sa...

Tusen hjertelig takk Gry for utmerkelsen. Nå har jeg sendt den videre til andre kreative blogger.
Klemmmmmmmmmm fra Seascape

Linnemi sa...

Nimmin! Tusen takk, - det var en hyggelig overraskelse. :)