lørdag 24. januar 2009

Melodi Grand Prix

Jeg har jo ingen døtre (snufs) så jeg forsøker så godt jeg kan å involvere guttene mine i "jentegreier" F.eks det hadde jo vært hyggelig å sett "3 nøtter til Askepott" med noen på julaften, men neida.

I kveld var det første delfinale i MGP og jeg lokket med pizza og en flaske med brus til hver. (yngstemann spurte om han kunne få bruke sin brus til eksperimenter, noe jeg samtykket til)

Kommentarene deres til deltakerene var:

Jeg til deltaker nr 5: for noen grusomme støvletter. Guttene: de hadde vært fine på deg mamma! :-)

Deltakere nr 7 (jentene i mini) Guttene: alt formye sminke....! Jeg kommenterte at pappa sikkert hadde stemt på dem. Men da selvfølgelig mine veloppdragne gutter "at du er mye finere mamma"

Men da syngingen var over forduftet de begge to opp i de øvre gemakker hvor PC og PlayStation befinner seg.

Skal jeg ha noen å se "3 nøtter til Askepott" og MGP så må jeg tydeligvis adoptere.

2 kommentarer:

Ellea sa...

Jeg har adoptert, fantastisk måte å få barn på....men du kan ikke velge kjønn!!!!

Charlotte sa...

Nei og godt er det. He-he!

Utrolige vittige gutter du har da.