onsdag 14. januar 2009

Red Hot Chili Peppers

Jeg fortalte i et tidligere innlegg om da guttene laget fruktsalat til meg fordi jeg var syk.

Nå har de slått til igjen, men nå har de utvidet repertoaret sitt. Denne gangen laget de en liten forrett (bildet)som jeg skulle ha mens jeg ventet på fruktsalaten. En søt liten sak. Jeg fikk spørsmål om jeg ville ha vann eller brus til, men jeg takket nei.

En søt liten sak ja, men den bet godt fra seg skulle det vise seg. Det jeg trodde var paprika var altså chili..... Da jeg satt der og gispet så sa de vennlig til meg at de på forhånd hadde spurt om jeg ville ha noe å drikke!

Da jeg snakket med Gubben på telefon nevnte jeg at jeg hadde kjøpt noen bukser til ungene på januarsalget. Da begynte han å snakke om hva de trengte av vårklær! Kan han snakke om som er i Afrika ennå...

1 kommentar:

Juni sa...

He, he, det gikk visst litt fort med lesinga her - for jeg syntes så tydelig det stod at du hadde kjøpt noen busker til guttene.
Er man hage menneske så...
Men flinke er de og kanskje de ville satt pris på noen bærbusker så kunne de lage en søt salat til sin mor?