onsdag 21. januar 2009

Restauranter og step dance


Varene jeg bestilte fra Hageliv
har allerede kommet.

Det er vel nesten som at jeg samler på fuglehus og fuglematere! Med det vi har fra før, blant annet det som ungene laget så blir hagen reneste restaurantstrøket!

Når jeg skriver nesten samler så er det fordi de varer ikke så lenge, det er ingen som tåler regn. De er vel limt sammen i Kina. Ett unntak har jeg, det første fuglebrettet vårt kjøpte jeg omtrent før vi fyttet inn her for snart 10 år siden. Og det er kjøpt på Husfliden. Norsk Flid som det det heter nå. Det er nok noe i det! Jeg jobber i bygget ved siden av ett utsalg så kanskje jeg skal ta turen innom for å se om de har fått noen nye modeller.

Her er dagens fangst, ett digert og ett lite søtt ett:



Esken varene kom i var temmelig maltraktert, men det var veldig godt innpakket i bobleplast, men med mye større bobler enn tidligere. Og guttene fant jo ut på 0,0 at større bobler = større lyd når de sprakk...
De la plastmattene ut på gulvet og så begynte de å synge, og steppdanse på mattene! Det hørtes ut akkurat som fyrverkeri, men når det kom i takt med sangen var det faktisk ganske stilig!

3 kommentarer:

Miamaria sa...

He he he, sånn bobleplast er bare så utrolig artig!

- Jeg venter min hageliv-pakke i morra! :D

Seascape sa...

Tusen takk for linken Gry.

Utrolig mye fint de hadde der, jeg bare mååååååå bestille.

Fuglehusene dine var jo bare rå lekker.

Linnemi sa...

Jeg fikk et lekkert fuglehus/mater til jul, men jeg tenkte å lakke det med i alle fall to lag før jeg plasserer det i vær og vind, og håper det varer riktig lenge.