mandag 5. januar 2009

Roser

Nye bilder fra Hagegal albumet. Jeg fikk en sylskarp kjøkkenkniv i julepresang fra jobben, og jeg har klart å skjære av meg tuppen av en finger. Ikke voldsomt dramatisk som 1 cm eller noe, men nok til at jeg bare kan skrive med den ene hånden. Kan jeg påberope meg yrkesskade mon tro...? ;) Derfor blir det lite tekst fra min side for tiden. Bilder klarer jeg å hente frem med den friske hånden.


Compassion - hagens mest imponerende rose. (klatrerose)


Buff Beauty bilde 1 og 2 og Jacqueline du Prè


Rose Gaujard og Hippolyte, Mme Boll og Ispahan i samplanting.


Goldmarie 82


Nostalgie


Augusta Luise og Teasing Georgia

5 kommentarer:

Randines parsellhage sa...

Uff og huff, kniver er en farlig sak...

Bildene var flotte!

Juni sa...

Åhhh for noen herligheter du viser frem. Jeg elsker roser og har noen av de du viser her. Det kan aldri bli nok roser liksom, det er alltid en annen der ute som frister, alltid en til jeg bare må ha.

hajal. sa...

Compassion har imponert meg og i sommar ogholdt det gåande langt utover hausten med eit imponerande flor.
Duftar godt gjer den og!

Elsa sa...

Flotte rosebilder.

Anne på Moseplassen sa...

så deilige roser!