onsdag 7. januar 2009

Snille gutter!

Begge guttene har vært syk i romjulen, og nå er det min tur. Feberheit er det bare seng eller sofa som frister. Stor var gleden da jeg ble overrasket av guttene av denne:


Helt på eget initiativ hadde de skrelt og hakket frukt til meg. Under clementinene er finhakkete epler blandet med litt vaniljesaus. "Plommen" er gulrøtter.... Hvor parasollen kommer fra aner jeg ikke, sikkert en "skatt"de har funnet et sted.....


Det mest imponerende er at de har skåret hakk i hver eneste båt for å få dem til å henge på kanten!

Eldstemann på 9 år skal bli kokk, og broren på 7 skal være kelner på restauranten hans! Da må de slutte å krangle ihvertfall. Akkurat nå virker ikke det så veldig sannsynlig. Men i dag tok de oppgaven sin alvorlig og samarbeidet fungerte utmerket. Etter at jeg var blitt servert trakk de seg tilbake til kjøkkenet. En stund etter kom kelneren inn med hendene på ryggen og spurte om det smakte.

Det gledet mammaen!

P.S: Dersom det er noen som synes klærene strammer etter julen les hva Nigella sier

7 kommentarer:

Mete sa...

Så utrolig omtenksomt av guttene dine!
Sånt varmer et mammahjerte! <3
God bedring!

Juni sa...

Det var en flott oppmuntring å få og en god porsjon omtanke og kjærlighet fra flinke gutter!
Håper du kommer deg fort på beina igjen.

Seascape sa...

Så snill de var med deg og så nydelig de hadde pyntet.
Med så mye vitaminer tenker jeg du blir fort frisk igjen.
God bedring!

Linnemi sa...

Det var virkelig noen omsorgsfulle gutter. Godt stell gir hjertevarme gir god bedring. :)

Randines parsellhage sa...

God bedring fra meg også!

Kreative gutter og flott laget...

lavendel mio sa...

Blir helt rørt av kor snill de var med deg.
Takk for fine kommentarer:)
God bedring:)

hildeG sa...

Jøje meg så flinke! God bedring fra en som også er full av virus om dagen.
Og så bra å lese at mannen er på vei til tryggere farvann!