torsdag 29. januar 2009

Stjerneskudd


Utendørsfest! Med stjerneskudd og bål i hagen. Det var ingen spesiell anledning, men vi klarte rett og slett ikke bruke opp alt på Nyttårsaften.... Nå solgte de bare "barneknall" i poser som inneholdt 50 esker med forskjellig ting i. Det var i hvertfall alt for mye til at vi klarte å tenne på iløpet av kvelden, og enda var vi ute 2 ganger. Jeg rakk ikke engang å se på fyrverkeriet ved midnatt fordi ungene var jo helt i ekstase over alt de selv hadde å fyre av, Og det er jo mye kjekkere å holde på selv enn å se på andre sitt "spetakkel"

Ennå har vi mer igjen, så vi kan ha en ny "fest" om en stund.

Det ble en litt roligere slutt på dagen enn hva starten var. Vi har egentlig god tid om morgenen - så god tid at jeg har 5 minutter til en kopp kaffe før jeg må samle troppene. I dag tok jeg frem en frøkatalog for å kikke litt i.... Og når jeg da ser på klokken igjen har det selvfølgelig gått mye mer enn 5 min. Så da var det armer og bein en stund, men vi kom nå oss avgårde i noenlunde tid.

3 kommentarer:

Alt godt sa...

Så gøy! Det er stadig fyrverkeri her i byen, vi har utsikt til Holmenkollen, og rikingane der oppe må ha fyrverkeri for at det skal bli ein skikkeleg fest.

Randines hageblogg sa...

Fest med fyrverkeri på en vanlig dag høres bra ut, flott bilde!

Juni sa...

Det er farlig å titte i frø/hagekataloger like før en skal gå!
5 min er borte før du rekker å bliunke:)

Flotte stjernerab som vi kaller dem!