tirsdag 17. februar 2009

Alene i verden


Helt alene i isødet. Her gikk blitsen av ved en feil på grunn av iskalde fingre. Men jeg synes dette bildet ble bedre enn de tatt uten blits.


Liten nå, men bare vent!

Lille Rødstrupe har kommet tilbake! Minstemann fortalte meg det i går, men da trodde jeg det var ønsketenking fra hans side. Nå har jeg sett den selv sammen med en svarttrost.... Eller, jeg tror jo ikke det er den samme som bodde her for noen år siden. Men den tanken deler jeg ikke med ungene som var så glade i den.

5 kommentarer:

Randines hageblogg sa...

Flott bilde av den lille Rhododendronen som er alene i verden.
Min rødstrupe har vært tilbake den siste uken og jeg blir like glad når jeg ser den i meisebollen....

New Dawn sa...

Kjempeflotte bilder du har tatt. Jeg hadde også en lite rødstrupe på besøk før jul, men siden da har jeg ikke sett den - håper den ikke har bukket under i løpet av vinteren.

alt godt sa...

Jammen tek du utruleg fine bilde! Eg blir imponert kvar gong eg er innom her. Bra jobba!

Ellea sa...

Jeg er som alltid imponert over de flotte bildene dine!!

mihalis-halkida sa...

Hello my name is Michael. I have seen your blog and it is perfect. We follow your blog from Greece and I wish you good fun and joy
A simple life, simple happiness
Greetings. Michael