søndag 1. februar 2009

Norsk Skog


Været ble ikke like bra som meldt, men vi fikk oss tur både lørdag og søndag. Det blir derfor flere innlegg med helgens turer... Vi begynner med en helt vanlig norsk barskog.





Alle pinnene skulle hjem, og hjem kom de. Det minnet meg om Bortens utsagn om å bære staur. Det er fremdeles ikke enkelt... til slutt måtte jeg forbarme meg over ham og ta de minste pinnene i sekken. Med pinner stikkende opp av sekken også var vi sikkert litt av ett syn.



"Krokodillen" på bildet i midten, men sett fra andre siden - en dinosaur! Bilde 3


Treet i midten hadde nok falt dersom det ikke hadde gode naboer å støtte seg til. Ekorn i nærheten?


Vi var inne i en vik som ga ekko. Så til guttenes store glede drønnet det både i luften og i selve isen når de banket.

6 kommentarer:

Anne på Moseplassen sa...

takk for turen!
Nydelige bilder, jeg kommer meg desverre ikke ut i skogen så dette var trivlig påfyll :)

Miamaria sa...

Ja, dette var et koselig innlegg. :) Artig med så masse bilder, nå kan jeg ha litt bedre samvittighet for å sitte inne i sofaen... Eller var det omvendt. ;)

Petunia sa...

Nydelige bilder!
Jeg bare elsker slike moseskoger.
Har laget noen innlegg om det, men ikke så fine bilder som deg her da.
Flott blogg du har!

Juni sa...

Pinnene og kjeppene MÅ være med hjem, slik hadde jeg det og slik hadde mine barn det. Det er bare sånn!
Flotte bilder fra en fin skog, dere hadde sikkert en fin tur.

Mari sa...

Så fine bilder! Fargene er så klare og skarpe og det ser ut som dere har hatt en fin tur :) Rart og se bilder uten snø, nesten så det nermer seg vår!!

Seascape sa...

Du er såååååå flink å ta bilder, nydelige.

Takk for turen :-)