mandag 2. mars 2009

7 dager


Det er 7 dager mellom disse to bildene, så nå går det fort unna!

Oppdaterng på sparefronten:
Fotoapparat i sikte? Det går fremover - på et vis.... Da jeg startet så jeg for meg ett kamera til en sånn ca 8-10.000,- kroner. Men så har jeg lest en del tester og anmeldelser og ønskelisten blir lagt høyere og høyere! Øverst på listen står nå en Sony A900, så spørs det da om jeg venter eller "tar til takke" med en rimeligere modell.

Det er forbruksting jeg har kuttet ut, men da jeg ville kutte ut min faste Lottokupong satte Gubben foten ned! Han mener jeg har mere flaks enn han, og han ville ikke at vi skulle være uten sjanse til å bli truffet av lynet....

2 kommentarer:

Anne-Marie sa...

Så flott mosebildet på toppen av bloggen din er!

Jeg er grønn av misunnelse når jeg ser vårtegnene hos deg. Her er det fremdeles en meter snø i hagen, og jammen har ti centimenter av det kommet siden i går....

Ragnhild sa...

Jeg kjenner det kribler i magen av slike vårtegn, og så er du jo så flink å få de foreviget :)