torsdag 5. mars 2009

Anakonda på stien!

Jeg har oppdaget en ny sti like i nærheten av huset. Stien har jeg sett mange ganger, men jeg har trodd den bare førte opp på en liten knaus. Så feil kan man ta! Jeg gikk og gikk, og ennå har jeg ikke funnet ut hvor den slutter. Det fine er at der jeg vanligvis går er det myrete og vått, mens denne stien gikk oppe i høyden og dermed var det tørrere. Så her har jeg nok mange fine turer foran meg. Kanskje det til og med er sopp her om høsten?


En Anakonda på stien!


På trestammen kan vi tydelig se hvilken side som ligger i le for været. Til høyre en listen mosesnegle/skilpadde!

6 kommentarer:

Juni sa...

Så mange fine turer du drar på!
Det er moro å gå på oppdagelsesferd i ukjent terreng.
Lykke til med utforskingen av ditt nye turområde!

Godt den anakondaen ikke var sprell levende!
Og jeg aner hvor guttenes fantasier og lekelyst kommer fra:O)

Kathrine sa...

Hei:) Her tror jeg ikke at jeg har vært innom før. Nå har jeg scrollet nedover bloggen din og sett masse flotte fotos. Flott!!
Jeg stikke gjerne innom her igjen. Ha en fin fin dag:)

" Couleurs et Emotions" sa...

très original! Bravo!

" Couleurs et Emotions" sa...

très original! Bravo!

Mari sa...

Hehe du har fantasien i orden ;) Det er bra! Du inspirerer hvertfall meg til å se med andre "briller" når jeg er ute og tusler :)

Ellea sa...

Det er ikke måte på så mange dyr du støter på på dine vandringer:-)