tirsdag 31. mars 2009

Huff og huff

for et ufyselig vær. Det blir ikke gjort noe i dag i hagen det er sikkert. Det får bli med ett bilde jeg tok i helgen av de røde julerosene:
 Posted by Picasa
Ett lite hjertesukk. Det var nå en ting som var bra med mitt lille kompaktkamera... Størrelsen! Julerosene har jo "ansiktene" ned mot jorden, og med det gamle kameraet var det bare å legge det ned på bakken under blomstene og trykke av! Ikke så nå lenger.

Da minsten kom hjem fra skolen i går spurte jeg om han hadde lært noe nytt. Han hadde lært en ting - og det var å rape alfabetet..... W var veldig vanskelig å rape kunne han opplyse. Så får vi håpe at det ikke er i skoletimene han har lært dette. Forresten - jeg ba IKKE om en demostrasjon.

7 kommentarer:

Gamleheksa sa...

Hei
Så koselig at du var innom bloggen min. Jeg har vært hos deg før, men da jeg skulle finne deg igjen herforleden, fant jeg deg ikke. Men nå skal jeg jammen linke deg, hvis det er i orden? Det er så artig å se de fine bildene dine. Gratulerer med nytt kamera, heldiggrisen...

Gry sa...

Helt i orden, jeg er innom hos deg også i blant selv om jeg ikke alltid legger igjen kommentar.

Ellea sa...

Ja men da har jeg fått ny og nyttig informasjon i dag: W er vanskelig å rape:-) Skal nok kommme til nytte en dag. (Jeg elsker forøvrig obskur kunnskap og dette kommer vel i den kategorien.....lol)

Her er det forresten deilig vårvær i dag. 10 grader og sol. Jeg kom tidlig hjem fra jobb.....jeg må skynde meg ut i solen!

Randines hageblogg sa...

Det er godt det ikke bare er meg som klager på været. Kuling og regn er ikke utehagevær!

lavendel mio sa...

Huff dette været!!!
Her har det blåst,regnet og snødd ...nå er det NOK!!
Gratulere med kamera:)
Nydelig bilde av julerosen.
go natt,klem:)

Seascape sa...

Å for en nydelig Julerose Gry.
Den fargen var såååååååå nydelig.
Jeg fikk meg en liten rot av en mørk rød sommeren 2008, men den har ikke blomstret i år. Men kanskje den kommer i blomstrer til neste sesong.

aydın akdeniz sa...

What a wonderfull blogs.Thanks very much.
aakdeniz1965@hotmail.com

http://aakdeniz.blogspot.com/