torsdag 19. mars 2009

Solen går ned...

 Posted by Picasa
Solen går ned for mitt gamle kompaktkamera, og dette er siste bildet!!!! Det vil si - endelig har jeg fått meg nytt kamera! Hipp hipp hurra! Det ble til slutt en Nikon D90 på meg.

Da hun i butikken kontrollerte at jeg hadde fått med meg alt sier hun så kjekt at her er bruksanvisningen. Det var en rimelig tykk sak så jeg sa på fleip at den er vel på alle verdens språk. Men, nei - den var kun på norsk..... :0

Helgen blir hektisk og jeg har mye å lese.... så bloggen kommer ikke til å bli oppdatert før etter helgen.

Så god helg alle sammen! (og ønsk meg lykke til med det tekniske....)

4 kommentarer:

Bjørg 47 sa...

Da ønsker jeg deg lykke til med kameraet, og venter spent på de første bildene. Så kanskje jeg kan lære noe.!!

Randines hageblogg sa...

Gratulere med nytt kamera og lykke til...

Bestemorhuset sa...

Vil bare ønske deg en god helg.

paranoiaonmyheels sa...

i wish you spoke english, you have fantastic photographs