mandag 13. april 2009

Bak gardinen


En nydelig dag, sol og alt for varmt til å sitte i solen. De få gangene jeg satt meg ned da. På planen stod egentlig tur, men jeg ville heller jobbe i hagen siden det endelig var pent vær. Ungene var IKKE lei seg for det. Arbeidet med å beskjære rosene er påbegynt og det er nesten så jeg har blemmer i hånden.

Skyggebildet er ungenes karser i melkekartong med pålimte fjær. Den blir flyttet fra vindu til vindu alt etter hvor solen er! Den var til og med oss på påskeferie slik at den ikke skulle få forlite vann. Men bruke av dem.....

4 kommentarer:

Juni sa...

Åhh som jeg skulle ønske det var for varmt her.........
Sukk, her er det bare grått, grått, grått og kaldt:(

Gamleheksa sa...

Misunner deg ei varm sol og sitte i...

Ellea sa...

Å så fint bilde:-)

Jeg vil også har varme!! I går var det grått og tris, i dag har heldigvis solen tittet fram igjen, men temperaturen vil bare ikke krype over 10 liksom......

heidi sa...

Hei du! Nå er jeg på en BloggHopping-runde etter idè av Charlotte i TurboLotte.

Her er reglene:
Gå inn på en blogg fra din egen bloggliste. Fra den går du så over til en fra dennes bloggliste, og så over til en fra dennes bloggliste osv. Skjønner?
Tusen takk for titten inne hos deg!

Så fint skyggebildet ditt er! Høres herlig ut med sol og varme, nyt det!