torsdag 2. april 2009

Bjørnen er her!


Kompost Bjørn er her endelig, to uker etter de lovet levering. Grunnen sa de var fordi de ville gi oss den nyeste modellen som var kommet med bedre lufting. Ikke ser jeg noen forskjell, men men. Nå er det å få fart på den.

Og når jeg er inne på nedbrytbare ting. Jeg kjøpte toalettpapir i dag, Lambi. Men limited collection??? Jeg så til og med reklame for den nettopp på Tv. Vi snakker om toalettpapir her, ikke kunst eller noe high fashion. Er det bare jeg som lurer eller???

5 kommentarer:

Miamaria sa...

Jo men hvis man blir sittende en stund på doen så kan det jo være kjekt å ha kunst å se på?

Gry sa...

"fnis" det var også en måte å se det på! Kunst for folket!

Villa Luftslottet sa...

hehe, slenger meg på kommentaren "kunst for folket" her altså;)
Men jeg må i de ser ganske godt ut å ha stoooor dunk!!

Egentlig bare på en liten rundtur, for å ønske deg en fortreffelig morgendag:)
Nina

Ellea sa...

Grattis med ny Bjørn:-)

Jeg har også sett dette med limited edition dopapir......underlige greier. Skal man spare på det slik at det blir et samlerobjekt etterhvert eller.....da bør man jo fortrinnsvis spare på det ubrukte papiret.....og da må man jo kjøpe nytt papir.....forså det den som kan.

Randines hageblogg sa...

Flott bjørn, den ser ut til å skremme vettet av de fleste.
Hensiktsmessig til sitt bruk, lykke til med komposteringen.

God påske til deg!