torsdag 9. april 2009

Dagens dyr i hagen

Vi har hatt besøk av noen nye fugler i dag. Jeg har ikke sett dem før, noen som vet navnet? De var mindre skvetten enn meisene. Men til slutt ble en katt og 6 unger for mye for dem. Kanskje det er meisene som er vant til å være fugl hos oss...?



Jeg håper de kommer tilbake flere ganger.

En ny katt var også på besøk. Bare kattunge men allerede opptatt av å jage fuglene...
Nydelig er den.


Og så mindre trivelige "dyr" Noen har spist alle Keiserkronene mine!

Advarsel: sneglene har våknet - og de er sultne!

3 kommentarer:

Miamaria sa...

Nå har ikke jeg sett den ofte, men jeg kom til å tenke på bokfink? Kan den være det?

Gry sa...

Takk Miamaria. Når jeg hadde et navn har jeg slått det opp så det stemmer!

Randines hageblogg sa...

I tillegg til fuglenes travle tid, har sneglene også våknet...
Ikke noe annet å gjøre enn å fjerne flest mulig.
Fortsatt god påske!