torsdag 10. november 2011

Oppdatering!

I går så kjedet jeg meg så utrolig. Og etter å ha lest diverse nettaviser så var jeg helt blank for noe å finne på. Da kom jeg på det! Lese hageblogger! Inn på gamlebloggen min og fant mine gamle favoritter. Så etter å ha lest rundt omkring fikk jeg lyst til å sparke litt liv i "Villniss" også. Det blir nok ikke poster hver dag men engang i blant. Men det er jo ikke helt årstiden da, november er for meg årets verste måned!

En liten oppdatering:

-Hagen er stadig et villniss - nå mer enn noen gang!

-Ungene har blitt ordentlig store og har fått mye større radius. Bortsett fra når det en skjelden gang om sommeren er sol og jeg har lyst å nyte roen på terrassen. Da svermer de av en eller annen merkelig grunn rundt som veps.

-Selve hovedhagen ble omsider ferdig opparbeidet nå i høst, nå er det bare "pyntingen" igjen.

-Neste års store prosjekt blir å lage kjøkkenhage på en ganske så stor del av tomten vi ikke kan bruke til så mye fordi den da vil sperre for sikten i bilveien.

-Nå er det to kaniner som spretter rundt her.

Et lite bilde som får symbolisere at sommeren er lagt på vent:

1 kommentar:

Helene sa...

Hei! Så koselig at du har denne bloggen også! Jeg blogger masse om hage når det er sesong!
Venter på våren allerede;O)

Heleneklem