mandag 23. april 2012

Forvist til hagen!

Jeg er helt kake! Minstemann har bursdag i dag og selvfølgelig gutteselskap. Han ville ikke at vi skulle bestille pizza,nei han ville ha ordentlige kaker! Så jeg har bakt til den store gullmedaljen for i går var det familieselskap. Men han har nå vært flink til å hjelpe da.

11 år har han blitt og nå sitter jeg her forvist til hageteltet. For guttene ville ha privatliv...

Litt kaldt med kun stearinlys som varme - jeg må ta ned terrassevarmeren fra hytten. Men veldig koselig å høre regnet tromme mot teltduken! Og ikke minst - utrolig herlig å slippe feststøyen...
En time senere. Det er utrolig fasinerende hvordan lyset forandrer omgivelsene!

3 kommentarer:

marit´s,,, sa...

He he stor gutt og har sendt mamma ut i telte , gratulerer så mye med gutten din.

Du trenger ikke å linke men jeg tenkte jeg skulle vise deg hvordan du gjør det til en annen gang hvis du trenger det.

1. Høyre klikk på bilde som skal vises ,klikk på ,,lagre bilde som,,

2. klikk på overskriften til innlegget og kopier adressen på verktøylinja .

3. gå på utforming ,legg til gadget og velg bilde.
PÅ kobling fjerner du http:\\ ,så limer du inn adressen fra verktøylinja.
Henter bilde på velg fil .

4. lagre

Hyggelig at du er med på min Give Away Gry , ha en fin kveld.
Maritklem.

Vivi sa...

Hei! Ja, sånn er det når ungene blir store :) Selv om du bare har levende lys, så er nå lysene veldig flotte!

Du slipper nok inn igjen når det skal ryddes ;)

Ønsker deg en fin kveld.

lavendel mio sa...

Hi hi, ser ut som du storkoste deg:)
Vet hvordan dette er, har 3 gutter som har hatt bursdag i april:)
Jeg lagde oreokake på bestilling til mine tvillinger, tror du ikke de glemte å spise den da, hallo!!
De hadde det så gøy at kaken ble glemt;)
Men det forsvant fort da brorane oppdaget at den ble glemt;)
Ønsker deg en fin dag, klem Hanne