torsdag 12. april 2012

I finalen!

Coverbildet som jeg tidligere hadde på bloggen her har kommet blant de 10 som er i finalen i Hage.no store fotokonkurranse!
Etter det jeg skjønner skal finalebildene stilles ut på Hage.no sin  stand på Hagemessen på Lillestrøm i helgen, og avgjørelsen faller på lørdag. Ikke det at jeg har noen forhåpningen om å komme på premieplass ut i fra kommentaren fra juryen. Men gøy er det å være i finalen!!!
Bildet er forresten tatt i Anne Just`s have i Danmark, kjent fra TV-programmene "Haven i Hune" Det er en levegg i hagen og dermed fikk jeg lys både bak- og forfra. Og den hagen en absolutt verdt et besøk dersom du er i nærheten. Til og med guttene mine likte å gå rundt der og hadde ikke lyst til å forlate hagen ved stengetid! Og det er bare helt utrolig for de er mest opptatt av fart og spenning.... Vi var der i fjor og må en tur tilbake i år også!

14 kommentarer:

Huset på landet sa...

Så flott bilde du stiller med. Lykke til i konkurransen!

Line

marit´s,,, sa...

Så moro , jeg krysser fingre og tær for deg.
Nydelig bilde så det er vel fortjent Gry.

Klem fra Marit.

Kari K. sa...

Gratulerer. bildet er riktig stemningsfullt.

Anne C sa...

Gratulerer! BIldet er utrolig flott!

Gry sa...

Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Det er jo kjekt med litt spenning i hverdagen! Ikke så mye av det ellers.....

Grethe Gyldenlakk - hage og pusterom sa...

Det blir jo litt spennende, og bildet ditt er veldig stemningsfullt og nesten et maleri ! - helt uventet kom også mitt bilde til finalen. Så da får vi se hvordan det går på lørdag. Hører fra min nabo som akkurat kommer fra opprigging på messa at bildene henger godt synlig i store format på veggen. Gleder meg til å se i morgen :-)
Lykke til !

Bjørg 47 sa...

Jeg krysser også fingre for deg. Så morsomt !!! Og du har flotte bilder. Jeg har vært i den hagen, selv om eirinnen var fraværende. Morsom hage med mange rom. Takk for at du stikker innom meg !!!

Gry sa...

Takk Grethe og Bjørg! Og lykke til til deg også Grethe, du har et virkelig spennende bilde! Skulle så gjerne ha vært på messen og sett!

Grethe Gyldenlakk - hage og pusterom sa...

Jeg skal ta et bilde av bildene - der de henger. Vi må jo få være litt stolte da.... skal sende til deg :-)

Gry sa...

Å så fint! Supert! Det blir helt sikkert en opplevelse å se! Du får kose deg med øyeblikket Grethe!

Ranten sa...

Veldig flott bilde! Gratulerer med finaleplassen og lykke til! Jeg har også hatt gleden av å besøke den hagen for 4 år siden. Magisk!

Ida sa...

NYDELIG!!! (:
Gratulerer med topp 10 plasseringen. Dette er virkelig et blinkskudd.
Fantastisk fint!
Drømmer meg bort, når jeg kikker på det...

Vigdis sa...

Gratulerer med finaleplassen. Bildet er flott! Lykke til!

Grethe Gyldenlakk - hage og pusterom sa...

Vet ikke om du har sjekket hvordan finalen gikk ? Men det ble dessverre ikke premie på noen av oss to. Gul blomst med dråpe vant.
http://www.bygg.no/2012/04/87485.0?bannerfolder=30861&toppbannerfolder=30860

Ha en fortsatt fin helg!