fredag 20. april 2012

Ikke som planlagt!

Jeg har fått meg hagetelt, hipp hipp hurra!

Hageteltet er vel og bra men det ble likevel ikke helt som jeg hadde tenkt. Jeg trodde jeg kunne ha teltduken lukket når jeg ikke brukte det slik at jeg slapp og ta inn og ut alt jeg kommer til å bruke der. Ja bøker, blader, puter, stearinlys kanskje noen glass etc. Men jeg så med det samme at teltduken kommer til å blafre alt for mye i vinden. Og vi har ikke engang hatt kraftig vind ennå. Det står på grus slik at jeg får ikke brukt teltplugger. 
Etter at jeg hadde hengt opp teltdukene og myggnettingen hadde jeg og minstemann en liten innvielsesfest! Vi fikk nå testet ut at det trådløse nettet vårt rekker ned slik at jeg har internett i teltet. Og det er jo også viktig.... .-)

4 kommentarer:

marit´s,,, sa...

Fint er det da og du finner sikkert på noe lurt bare du få bodd det litt inn.
Og det er veldig viktig at det tråløse når frem ,ja for der kommer du sikkert til å sitte mange fine sommerkvelder.

God helg og da får vi bare vente på det fine været , klem fra Marit.

lavendel mio sa...

Dette blir helt sikkert bra!
Selvfølgelig må vi ha nett der vi sitter, ute eller inne;)
Jeg hadde sydd i bly nederst, slik de bruker på fiskegarn, da holder duken seg bedre i vind, for vind må vi regne med;)
Så koselig innlegg lengre nede her hvor barna plukker løvetann til kaninene, det er jobben til minstemann her også:)
Ønsker deg en fin helg, klem Hanne

Ranten sa...

Ja akkurat et slikt har jeg også kikket på. Og for meg som bor midt i vinden og med mygg stort sett hele året så har jeg tenkt lunt og myggfritt. Men kanskje blir teltet tatt av vinden en dag det virkelig suser i sivet? Skrekk og gru! Nei, her kommer du nok til kose deg! God helg!

Vivi sa...

Koselig med telt, så kan du lage det lunt og koselig når dere sitter ute. Håper du finner løsningen med teltveggene, slik at dem kan være igjen.

Ha en fin kveld.