mandag 9. april 2012

Min fineste vårblomst!

Å vise frem sin fineste vårblomst heter oppfordringen fra Moseplassen Skulle jeg ha valgt fra første hylle ville jeg ha valgt hvitveis fra skogen. Men, her hvor jeg bor finnes omtrent ikke blomster i skogen. Derfor blir blomstene i hagen desto viktigere! Jeg har valgt meg påskeliljen - og i år blomster den faktisk i påsken! Påsken startet så bra med sol og varme men gikk så over til bidende vind og snø. Dersom du vil se flere bidrag så stikk innom Moseplassen!

8 kommentarer:

Vigdis sa...

Sjarmerende bilde! Slik er våren. Lykke til!

New Dawn sa...

Nydelig bilde. Det er ikke ofte påskeliljene blomstrer i påsken så jeg tenker det er ekstra hyggelig når det skjer.

Lykke til i konkurransen :-)

krepsemor sa...

Så flott bilde av påskeliljen! De blomstrer aldri til påske her hos meg, så dette var gøy å se! Eneste påskeliljene her er de jeg har på bordet ved siden av meg :)
Lykke til!

Ranten sa...

Ja der har du fanget våren i et nøtteskall! Lykke til!

SigridfraEnget sa...

Tenk den har fått en snølue!

GNIST sa...

Et herlig bilde med fantastiske farger! Måtte stemme på dette bildet :-)

**Perler på snor** / Dorthe DK sa...

Det er SÅ smukt, Gry. Jeg har stemt på dig!
God weekend.
:-) Dorthe

Gry sa...

Tusen takk Gnist og Dorthe! Kjempehyggelig gjort av dere.