søndag 22. april 2012

Mystikk i hagen!

I morges våknet jeg tidlig og før de andre. Egentlig altfor tidlig med tanke på at jeg skal på jobb i morgen! Men ute skinte solen og etter å ha satt på kaffen tok jeg meg en rusletur i hagen. Det er så utrolig flott tidlig på morgenen med dugg og det nydelige lyset. Nå blåser det men da var det helt vindstille. På rusleturen la jeg merke at det har skjedd noe iløpet av natten! En av pottene til påskeliljene på bildet under hadde veltet og knust i vinden. I går hadde jeg andre ting å gjøre så jeg lot det bare ligge..... Men nå i løpet av natten var potteskårene borte og potten erstattet!! Merkelige greier. Ingen andre i huset vil vedkjenne seg å ha gjort noe.... Spøker det i hagen? Eller en mer hyggelig tanke, tenk om jeg har fått meg en hageengel! Det hadde vært noe.
Et tredje alternativ er jo selvfølgelig at jeg begynner å få alzheimers, men jeg har virkelig ikke skiftet den potten.

1 kommentar:

marit´s,,, sa...

Mystisk!!!
Vi får gå ut fra at det er noen jordiske som ville glede deg , ja ihvertfall til det motsatte er bevist.
Ha en hyggelig søndag , Maritklem.