onsdag 11. april 2012

Så så!

Endelig! Det har klødd i fingrene lenge etter å begynne og så. Men jeg måtte vente til påskeferien var over slik at de ikke tørket ut mens vi var borte.

Har sådd:
Sellerirot - fordi det er så godt i supper
Aubergin - hva er vel hjemmelaget moussaka uten?
Tomat, black Russian - jeg kjøpte en gang svarte tomater på butikken her og de er de nest beste jeg noen gang har smakt. Dessverre forsvant de fra utvalget i butikken.
Basilikum, grønn og rød - mmmm, bare duften er grunn nok til å så dem!
Jeg har glemt å kjøpe inn frø til salat men det skal jeg ordne. Min favoritt - og kaninenes er ruccola. Jeg liker den fordi den er så smakfull, og kaninene - hvem vet? Kanskje den minner litt om løvetann i smaken?

1 kommentar:

Linda sa...

Ja det er ikke alltid lett å få den såingen til å passe inn med skolens ferier:) Man kan jo liksom ikke be om barnevakt til dem heller... Men det er jo alltid herlig å være i gang, og det er jo ikke for sent, så absolutt ikke:)
Takker for besøk hos meg:)