lørdag 5. mai 2012

Av og på!

Det er sikkert flere enn meg som har opplevd det i dag - snøbyger! Så det har vært litt av og på med hagearbeidet i dag, vi har gitt oss når det har snødd som verst. Og "vi"  i dag er jeg og eldstegutten min som har gitt meg en hånd. Jeg tror til og med at han likte det.... :-)

Men jeg hadde ikke trodd at jeg skulle få oppleve å sitte i hageteltet mitt og se på snøen som laver ned! Uten terrassevarmen hadde jeg ikke holdt ut for det er ikke mange plussgradene.

Rett før påske kom jeg over denne lysslyngen med peoner som jeg bare falt for siden peoner er favorittblomsten min. Den passer helt perfekt i vinduskarmen på hyttesoverommet men nå har jeg tatt den ned og lagt den på putekassen i teltet så jeg har litt koselys når mørket faller på!

3 kommentarer:

Vivi sa...

Huff, er du en av dem som har hatt snø i dag. Her har det klarnet opp og det ser ut til at det blir bra i morgen!
Koselig å sitte ute med varme og så flotte lys!

Ønsker deg en fin kveld. Klem

marit´s,,, sa...

Å så snø da Gry ugh.
Det er fint du har hagetelt og varme deg i ,så flotte lys.

Kos deg , Marit.

krepsemor sa...

Ja, i dag har det vært temmelig ille! Jeg var ute og luket litt, men det varte ikke lenge før jeg nesten fikk neglebitt!!! Flott å få hjelp i hagen, og når han likte det kan det jo bli flere ganger =)
Den lysslyngen var kjempesøt!