onsdag 23. mai 2012

En pergola med skygge er god å ha!

Etter en travel og varm dag i byn er pergolaen og skyggen under blomstrende klematis god å komme hjem til! Jeg hadde helt glemt hvordan det var å ha både sol og varme! Så utrolig godt - det hadde ikke gjort noe om det var oftere...

I går klarte vi å sette opp hageteltet igjen. 3 timer brukte jeg, for hjelpen jeg ble lovet av guttene var det heller så som så med. Jeg er i grunnen glad for at det var jeg som demonterte det ellers hadde jeg virkelig slitt!

6 kommentarer:

krepsemor sa...

Åh, så koselig det ser ut under pergolaen din! Blomstrende Clematis er slett ikke å forakte =) Alpeclematis?
Jeg har fire gutter, og er heller ikke bortskjemt med hjelp fra dem, men det er vel min egen feil! Men som du sier, så er selvgjort velgjort :)

Ranten sa...

Ja det der så ikke ille ut nei :) For en bergenser er det bare å innta skyggeposisjon så snart anledningen byr deg, så vi unngår heteslag :) Ja det er vel sånn da, at selvgjordt er velgjordt?
Fortsatt fin uke!

Vigdis sa...

Så fin uteplass! Jeg har også kost meg og sovet! i skyggen i dag. Deilig med mild bris i varmen. Håper på mange slike dager!

Vivi sa...

Åh, det er deilig å komme hjem til hagen og sola!
Virker som du har en flott uteplass!

Kos deg og nyt dagene. klem

Wenche sa...

Vilken härlig uteplats.

Gry sa...

klematisen på bildet er clemaris macropetala men jeg har alpeklematis på den andre siden av pergolaen. Den som vises på dagens bilde.