tirsdag 1. mai 2012

God sliten!

For en fantastisk hagedag! Den begynte så bra med at jeg ble vekket av solstråler. Men fortsatte litt bekymringsfullt. For etter at jeg hadde satt på kaffen, gjort meg ferdig på badet og skulle ut for å ta morgenkaffen i hagen, ja da var det tjukk tåke ute! Den kom jammen fort, men heldivis den forsvant ganske fort også. Ventetiden ble brukt til å ta av og hive alt sengetøyet vårt i vaskemaskinen.
Dagen i dag har vært fin for både dyr og mennesker!

Ingenting smaker så godt som isvann når det er varmt ute og du i tillegg jobber hardt i hagen med både luking, gjødsling og ommøblering av planter! Jeg fikk gjort utrolig mye i dag synes jeg selv, de få ettermiddagstimene etter jobb en vanlig hverdag monner liksom så lite.
Nå er jeg "god sliten" og ikke utslitt som etter jobb og gleder meg til å legge meg nydusjet i soltørket sengetøy! Mmmm, kan en dag bli bedre?

6 kommentarer:

Ranten sa...

Ja dette har vært en deilg dag i hagen, og jeg kjenner meg igjen i beskrivelsen "deilig sliten" Heldigvis var tåken i dag av den sorten som stille forsvinner ned i havet :) Fortsatt fin uke!

Vivi sa...

Du har virkelig hatt en fin dag. Så søt kanin du har. Løper den løst ute? Jeg tørr ikke la mine løpe løst, for jeg er helt sikker på at dem løper avgårde.

Ønsker deg en fin kveld.

Gry sa...

Ja men de er under konstant oppsyn. Både pga katter men også fordi at når de blir stuevant vil de ut i verden...

Tua sa...

Det har vært deilige dager, ser ut som kaninen også er enig i det :)
Ha fine vårdager.

marit´s,,, sa...

Jeg kjenner lukten av soltørket sengetøy mmm.
Så fin kanin , den koser seg vel med ny løvetann og gress.

Vi får håpe på mange fine dager fremover Gry.

Klem fra Marit.

lavendel mio sa...

Ja, vi har hatt noen flotte dager nå. Lever det gode liv kaninen ser jeg:)
Jeg var ute i hagen og ryddet bed i går også...kommer vist aldri rund, slik er det når en har hundre bed;)
Tenkte meg en tur ut i dag også...MEN NÅ SNØR DET!!!
Ønsker deg en fin helg, klem Hanne