lørdag 26. mai 2012

Kaprifol!

Nok en herlig men veldig varm dag. Litt rydding i hagen og plenklipp har det blitt men stort sett har jeg oppholdt meg i skyggen. Ja ja, skygge og skygge, jeg har nå blitt litt solbrent. For det er stadig noe med ungene, kan du skru på/av vannet (lek med vannspreder) hente håndkle etc etc!

Hageteltet er tillaget for at ungene skal ha overnattingsbesøk i kveld så nå sitter jeg under pergolaen og hører på humla som suser og kaprifolen som dufter himmelsk!

Det skal nå bli spennende om guttene legger seg til i teltet eller om det blir for skummelt!

Aspargesen vokser så fort at jeg bare måtte plukke noe nå i kveld, og så strør jeg det på kveldens pizza. Ikke det optimale til blodfersk aparges men men. Den var så saftig at det dryppet på hånden min da jeg kuttet den!! Det har jeg aldri opplevd med kjøpt asparges for å si det mildt.

1 kommentar:

marit´s,,, sa...

Ja kos deg Gry med deilig varme kvelder og nydelig kaprifolium.
Så fint det er med de to klatreplantene sammen.

Maritklem.