onsdag 13. juni 2012

Det dufter!

Nå blomstrer det over alt!  Om kvelden er det nesten umulig å komme seg i seng, lyse, lyse kvelder og vidunderlige dufter fra kaprifol og syring.   Kunne bare tiden gå litt saktere akkurat nå!

 Blomster i motlys er jeg svak for!  Her noen akeleier.

Åhhh, der havnet en volleyball i peonbedet mitt!  Yngstemann har vennegruppe fra klassen på besøk og de vil ikke gå hjem.....  Det skulle ha vært slutt for en time siden så nå er det på tide at jeg blir streng i stemmen.  Men det er jo koselig at de trives i hagen da.  Tidligere i kveld samlet de seg rundt bålfatet og grillet marsmallows før de gikk inn og fikk ekte kakao med krem.

Poenget med disse vennegruppene er å bedre miljøet i klassen, pluss at de skal finne på noe sammen.  Noe som ikke involverer TV eller dataspill..

4 kommentarer:

Ranten sa...

Akk hvor livet er godt nå i disse dager! Fortsatt god uke til deg :)

Grethe Gyldenlakk - hage og pusterom sa...

Ble minnet om at nå må jeg skaffe meg en ny kaprifol. Hadde en overdådig som tok kvelden ifjor, og nå er det kun noen små tynne skudd tilbake. Savner veldig lukten av den på kvelden!

...og fotball og pioner er ikke alltid forenlig....

Gry sa...

Kaprifolene er nå vanligvis så herdige. Jeg har en annen i hagen som jeg har forsøkt å bli kvitt. Lettere sagt enn gjort....

Vivi sa...

kaprifol er en flott klatrer og har en herlig duft. Jeg har også en som blomstrer nå!

Fortsett og nyt! Klem