mandag 3. september 2012

Hagestue - byggetrinn 1

Helt utrolig men første byggetrinn av det som skal bli hagestuen min engang er startet!!! Jeg sier første byggetrinn for min mann skal snart til sjøs og kommer hjem til jul så jeg får håpe på en snøfattig vinter..... Det kan ta tid dette!
 Sett fra hagebenken. Som dere ser det er ikke store plassen jeg har.  Selve stuen skal bli 3x3 meter.
Glede meg kjempemye til det er ferdig gjør jeg i hvertfall.  Med bare gutter i familien kan det bli mye "volum" så jeg ser ikke bort fra at jeg flytter inn hit..... ;.) 

7 kommentarer:

MarJE sa...

Utrulig kjekt med hagestove...det er lov å håpe at den blir ferdig ein gong neste år....:)
Får bruke uterommet så mykje meir når ein har noko å sitte under.....ivertfall på litt fuktige dagar. Vi brukar vår daglig...har ei gasskamin å varmar opp litt når tempraturen ikkje er så høg....vi har dører så vi kan late igjen på kjølige dagar og kveldar. Gled deg:)
Lykke til vidare med prosjektet.

Gry sa...

Takk for nyttig tips MarJE! Det med ovn var slett ikke dumt.

Ranten sa...

Jeg kunne også tenke meg en "hagehytte". Claus Dalby har vist noen morsomme eksempler på bloggen sin. Egentlig kunne jeg tenke meg en trehytte, men det eneste treet som er stort nok står klin oppi naboen, så det får heller være.. Lykke til med byggingen! Regner med at vi får se det ferdige resultatet?!

Furulunden sa...

Den som venter på noe godt... det blir nok fint etter hvert tenker nå jeg:)

Vivi sa...

Det er så koselig med utestue, og der kommer du til og kose deg masse!
Gleder meg til å se det ferdig!

Klem Vivi

Marianne sa...

Ikke alltid lett å vente på no godt,nei, men hagestuen blir sikkert flott. Du får kose deg med mange levende lys sålenge!

Vigdis sa...

Hagestue høres hyggelig ut. skal bli spennende å se hvordan den blir seende ut.