torsdag 1. mai 2014

Blomster i Norgesglass

En enkel blomsterdekorasjon til hagebordet du lager selv.
Et Norgesglass eller lignende, småstein, vann og noen blomster. Jeg har brukt rav som jeg har liggende etter diverse ferieturer fra Danmark.  Som blomster har jeg brukt clematis marcropetala fordi dem har jeg veldig mye av akkurat nå!  I glasset ser de nesten ut som vannliljer!  Det er nå tre dager siden jeg laget "oppsatsen" og blomstene er like fine ennå.  

Jeg skal ta og plukke noen flere klematis og legge i hagedammen også som pynt! 


3 kommentarer:

Den lykkelige Hagen sa...

Det var en søt blomsterdekorasjon :)

Gry Thunes sa...

Hyggelig at du liker den!

Anonym sa...

You can certainly see your expertise within the article
you write. The world hopes for even more passionate
writers such as you who are not afraid to say how they believe.

All the time follow your heart.

Also visit my blog themes Woocommerce