søndag 7. februar 2016

Endelig - hagestue!

Endelig, en hagestue har stått på min ønskeliste i mange år.  Men det har alltid kommet noe foran på listen som har vært viktigere.  Nå er vi godt i gang!

Eldstesønnen går på bygg- og anlegg og han er med og hjelper.  Merkelige greier, det er omtrent som å jobbe med min far.  Kan du gi meg...?  Rekk meg.... Kan du hente...?  Nå er det gulvet vi legger og det eneste jeg ikke gjør er å sette selve spikrene i.  Jeg må si at jeg har tenkt tanken at jeg kan gjøre alt selv, men det er jo kjekt at han ikke sitter og spiller på dataen en stund!




Reisverket til teltet som stod på denne plassen tidligere er nå flyttet til terrassen.  Det kommer nok også til å bli flittig brukt til sommeren.  Selve hagestuen har jeg tenkt å bruke som kombinert kontor- og oppholdsrom.

Akkurat nå har jeg to oppgaver - finne et navn på hagestuen, og finne på noen smarte måter og innrede på.  En benk til å ta seg en middagshvil men som også har plass til oppbevaring.  Slike ting.

2 kommentarer:

Liv i Hagen sa...

Ser kjempeflott ut. Dette blir spennende å følge. Hilsen fra Liv

Villniss hagen sa...

Takk skal du ha Liv!