søndag 14. februar 2016

Populær hagestue

Som jeg skrev i forrige innlegg holdt vi på å legge gulvet i den etterlengtede hagestuen min.

Hagestuen er på langt nær ferdig, det skal listes, isoleres og jeg skal ha plater på veggene.   Slike de reklamerer så mye på TV fortiden, som ser ut som ferdig panelte vegger og kommer i forskjellige farger. 

Men nå kan stuen i hvert fall brukes!



Tilfeldigvis får jeg si så ligger hagestuen slik til i forhold til huset at vi har god internettdekning.  Og dermed er det også blitt et populært sted for ungdommen i huset.  Faktisk så er den i bruk 24/7!  De overnatter, og det planlegges LAN-party.  Jeg sa at det ikke var plass til så veldig mange til å overnatte men da bare så de på meg.  (det soves ikke når det er LAN-party.....)

Jeg får tro at ungdommenes interesse for å bruke hagestuen avtar litt når det har gått en stund slik at det blir slik det opprinnelig var tenkt.  Min "hule" eller "she shed" som det er så populært å si nå om dagen.


2 kommentarer:

krepsemor sa...

Så koselig hagestuen din ser ut! Ja, ungdommene tar seg til rette, og liker nok å ha et sted å være med med venner :) Godt for de voksne også:)
Kanskje du må lage en plan for bruken, slik at dere voksne kan kose dere der innimellom også?
Ønsker deg en fin uke!

Villniss hagen sa...

Kanskje vi skulle ha hatt hver vår hagestue......? Da hadde det blitt som en slags liten kolonihage her, og så slipper vi diskusjoner om hvem som skal bruke den og når!