onsdag 13. april 2016

Hagestuen fylles opp

Det nærmer seg innflytting i hagestuen etter at det har blitt malt og satt opp MDF interiørplater.
Jeg hadde tenkt å bruke stuen som kombinert kontor- og oppholdsrom.  Det var slett ikke tenkt plass til planter....

Men så var det sitrontreet jeg har villet hatt lenge....


Det ble med på lasset da vi var på hagesenteret.

Jeg synes jeg måtte ha en drueplante i hagestuen.


Drueplanten står klar utenfor døren til hagestuen, klar til innflytting!  Men jeg lurer på om jeg ikke har gitt den en for stor potte.  Jeg synes bare formen på potten passet til drue!  Frostsikker er den også så den er steintung.

I tillegg kommer ting og tang jeg har sådd som også må få plass som diverse sorter tomat, agurk, chili....  Fra å ikke skulle ha en eneste plante inn er spørsmålet heller om jeg får plass til alle!

I en krok inne i huset står bladkurven og en peon lysslynge å venter på å komme "hjem"





1 kommentar:

Eirin - Lars Bjerke sa...

Det virker som det blir litt trangt etterhvert, kanskje kontoret får stå på vent....
Eller at du får plass til alt:-)
Lykke til.