fredag 1. april 2016

Jeg angrer!

Vinterferie......  Jeg håper virkelig at det er siste gang skolene legger vinterferien til etter påske!

Vi har leiet oss en hytte på høyfjellet for at "de søte små" skal få gå på ski.  Hytten er rett og slett lekker den.  Ny, moderne og med så mange vinduer at du kan gå med solbriller innendørs.


Jeg synes det var en god ide i vinter da vi bestilte så ingen har tvunget meg til dette altså. Men jeg merker at jeg slett ikke vil på tur på ski. Jeg vil på tur til hagesenteret, gå ut i hagen vår, plante frø, hjem til hagestuen! Jeg satt med kaffekoppen tidlig i morges og så på soloppgangen med bladet "Hageliv og uterom" Så bladet får skylden for hagelengselen! 

Jeg skal brette opp armene, være positiv - og gå på ski!  Så blir det nok en super dag, og hagen venter trofast som den alltid gjør.


Ingen kommentarer: